Fylkesfestivalen 2023 gjekk av stabelen 9-12.oktober i Herøy Kommune

Fylkesfestivalen 2023 gjekk av stabelen 9-12.oktober i Herøy kommune. Herøy og Sande kommune var arrangørar i saman med Møre og Romsdal fylkeskommune.

Ungdomar frå Vanylven har fire dagar til endes delteke på fylkesfestivalen 2023 i saman med to hundrede andre ungdommar frå heile Møre og Romsdal, mange ulike aktivitetar frå morgon til kveld. Dei tre programleiarane Bendik Rekkedal, Una Gill og Silje Slagnes, gruppa «No Name»  Emma - Sofie Skorge, Romeo Slagnes og Olina Sjåstad (dirigent Heidi Endal), solistane Aud Helen Sætre, Linnea Høgset og Ingrid Sivertstøl har hatt travle og kjekke dagar og gjennomførte med stor glans.

UKM (Ung Kultur Møtes) er en arena der ungdom møter ungdom, der kultur utvekslast, utan konkurranse, men med tankar om utvikling, læring og samhold.

UKM (Ung Kultur Møtes) er et offentleg kulturtiltak for ungdom mellom 13 og 20 år, og vert gjennomført kvart år over heile landet.